
Persoonlijke aandacht en vertrouwen zijn belangrijk voor onze klanten, het gaat over hun vermogen. Een vertrouwensband krijg je pas wanneer je voldoende aandacht kunt geven en de klant weet dat zijn of haar belangen goed behartigd worden. Het is bij de grootbanken, maar ook steeds meer bij andere aanbieders bijna niet meer mogelijk om een lange termijn relatie op te bouwen. De continue zucht naar verandering en reorganisaties bij banken zorgen voor veel wijzigingen in beleid en adviseurs. Dat is klanten een doorn in het oog. Wij vullen het gat op dat anderen laten liggen. We bieden de persoonlijke aandacht die een klant graag wil en zijn daar flexibel in. Wilt u 4x per jaar een gesprek? Geen probleem. Iedere maand telefoon? Doen we. Of juist alleen contact wanneer het strikt noodzakelijk is? Kan ook. De combinatie van minder klanten en meer tijd werkt goed. Hierdoor zijn we succesvoller en maken we extra rendement op persoonlijk en financieel vlak. Onze klanten geven vertrouwen en krijgen vertrouwen. Want een vertrouwensband kost tijd om op te bouwen en inspanning om te onderhouden!